Centrum Kultury Polskiej
Mariupolski Uniwersytet Państwowy

 
Forum
Forma logowania

Mapa strony

Statystyka

Witaj, Gościu · RSS 15.01.2025, 11:02

[ Nowe wiadomości · Regulamin forum · Wyszukiwanie · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
КЛЮЧОВІ СЛОВА ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОВОГО .....
MarinaData: Wtorek, 16.05.2017, 16:37 | Wiadomość # 1
Grupa: Администратор
Wiadomośc: 127
Plusiki: 1
Status: offline
Нищик Ганна Вікторівна
асистент кафедри соціальних комунікацій,
Маріупольський державний університет, Україна


КЛЮЧОВІ СЛОВА ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОВОГО ОПТИМІЗОВАНОГО КОНТЕНТУ


Кожен Інтернет-ресурс складається з контенту. До контенту належить текстова інформація, аудіо та відеозаписи, зображення (фотографії, малюнки, інфографіка тощо). В залежності від типу ресурсу може превалювати той чи інший тип контенту. Однак на більшості сайтів текстовий контент переважає. Саме тому, коли мова заходить про оптимізацію сайту, одним з головних напрямків вважається саме оптимізація контенту.
Оптимізація контенту відноситься до внутрішньої. Внутрішня оптимізація – це покращення зовнішнього вигляду на наповнення ресурсу. Окрім згаданої оптимізації контенту до внутрішньої оптимізації відноситься робота над зручністю розташування елементів сайту, гіперпосиланнями на інші сторінки сайту, дизайном, оновленням інформації тощо [1].
СЕО-тексти – це оптимізовані матеріали, що мають набір специфічних складових та мають на меті просування сторінки та ресурсу в пошукових системах. Поняттю СЕО-текст протиставляється поняття СЕО-статті. СЕО-стаття – це СЕО-текст, що представляє собою цінність для читача. Тобто, СЕО-текст – це контент, який створюється, насамперед, для пошукових систем. А СЕО-стаття створюється для читача, несе в собі певні поради тощо. Головна спільність їх в тому, що і текст, і стаття вміщують в собі ключові слова [2].
Ключові слова (key words) – невід’ємна складова оптимізованого тексту. саме цим СЕО-текст, в першу чергу, є відмінним від звичайного текстового матеріалу. Саме на ці слова та словосполучення звертають увагу пошукові системи, коли розпізнають запит користувача. Але це не просто набір слів – це спеціально підібрані слова та словосполучення. Підбираються ключові слова за допомогою спеціальних онлайн-сервісів. Наприклад, до найпопулярнішого можна віднести сервіс Яндекс Вордстат [3]. Це безкоштовний сервіс, що надає пошукова система Яндекс. Його основу складає аналіз пошукових запитів користувачів. В залежності від цього, підбирається перелік слів та словосполучень за певною темою, що можуть використовуватися в якості ключових слів.
Наприклад, якщо в строку пошуку ми напишемо «Мариуполь», то Яндекс Вордстат надасть нам наступну статистику. Наш запит посідає першу позицію з кількістю пошуків на місяць – 1 175 235. Другий за популярністю запит є «новости Мариуполя» – 81 126 запитів в місяць, «погода в Мариуполе» – 71 054 та «купить в Мариуполе» – 61 941 запит. Всього сервіс надав нам 50 найпопулярніших варіантів запитів за даним спрямуванням. Таким чином можна добирати слова за будь-якою темою в залежності від спрямування тематики сайту чи окремої сторінки.
Щоб ключові слова мали користь для оптимізації, вписуватися в текст вони мають за певними правилами.
1. Не треба зловживати ключами на сторінці. Тексти з великою кількістю ключових слів не тільки важко читати, вони розпізнаються пошуковими системами як спам, а сторінки блокуються.
2. Слова повинні вписуватися гармонійно в текст, тому їх можна розбивати деякими пунктуаційними знаками.
3. Ефективними є ключі, вписані в хедлайн (заголовок) та підзаголовки.
4. Один і той самий ключ вживається в тексті не більше двох раз. В одному абзаці повинно бути не більше двох різних запитів [2].
Таким чином, ключові слова в тексті є одним з найважливіших елементів для оптимізації сторінки. Щоб ключові слова були дійсно дієвими, підбирати та використовувати їх треба за певними правилами. Завдяки грамотно вписаним словам сторінка з СЕО-контентом має всі шанси увійти до перших позицій пошукової видачі.

Література
1. Виды SEO-оптимизации [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://1web.at.ua/blog/vidy_seo_optimizacii/2014-09-09-55. – Дата доступу: 17.04.2017
2. Что такое СЕО-статья и как писать СЕО-тексты. Руководство заказчика и копирайтера [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.seonews.ru/analyti..... – Дата доступу: 17.04. 2017
3. Яндекс Вордстат. Поиск слов [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://wordstat.yandex.ua. – Дата доступу: 17.04. 2017

Резюме
This research work is devoted to the study of keywords, which used to optimize content. Keywords play an important role in this process as they help search engines to query on those words and phrases that are used in the text. It is important to choose the right keywords with the help of special services and enter them correctly in the text.
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:
Новый ответ
Imię:
Tekst wiadomości:
Kod bezpieczeństwa:

Copyright РФП МГУ © 2025
Веб-дизайн, технічна підтримка та адміністрування: Белла Марина Віталіївна its.me.marina@gmail.com